J來信說"這首歌你一定有印象!!"
點開,雖然是迪士尼動畫大合成,但我知道,這首歌和迪士尼一點關係都沒有.
前年12月,和幾個朋友自己辦了個強尼戴普的影展.只要是手邊拿得到的電影,每個不同的強尼都看了.這是,濃情巧克力的主題曲.

還記得台詞嗎?
"Until one winterday, a sly wind blewin from the north."
我說狡黠的北風吹起了,你說沒關係,春天就快要來了.
我說狡黠的北風吹起了,你說這一次薇安不會離開了.
我說狡黠的北風吹起了,你說你也要停下來了.

我是為你停下來的勞克斯,你依舊是漂泊不定的薇安.

但此刻,我卻是衷心希望你永遠都是隨著北風漂泊的.




Artist: Nina Gordon
Title: Tonight and the Rest of My Life (濃情巧克力主題曲)

Down to the earth I fell
With dripping wings
Heavy things won't fly
And the sky might catch on fire
And burn the axis of the world
That's why I prefer a sunless sky
To the glittering and stinging in my eyes

[Chorus:]
I feel so light
This is all I want to feel tonight
I feel so light
Tonight and the rest of my life

Gleaming in the dark sea
I'm as light as air
Floating there breathlessly
When the dream dissolves
I open up my eyes
I realize that
Everything is shoreless sea
A weightlessness is passing over me

[Chorus]

Everything is waves and stars
The universe is resting in my arms

[Chorus x2]

arrow
arrow
    全站熱搜

    chiu690919 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()